the sun is back!

denna soliga dag vaknade jag vid tolv och skuttade direkt in i duschen, och jag brukar ju duscha minst en halvtimme :)) så vid halv ett nån gång så gick jag ut med vovvisarna. Men ikcäll så kommer mamma och pappa hem från kryssningen :D jag hoppas  att dom har haft en underbar resa, och att dom har med sig godis till mig :)) hehe,
men jag har riktigt ont i huvet idag så jag ska nog ta mig en alvedon och inte sitta vid datorn på ett tag, jag menar jag låg ju heeeela dagen vid datorn igår satt jag får skylla mig själv som har ont i huvet idag.
men jag ska nog passa på att sitta ute i solen ett tag oxå, så kanske man får lite färg i ansiktet vad tycker ni om de vah? det låter kanon tycker jag :)
men ni får ha en underbar dag
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0