skööönt

chabba, sorry för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har kollat för mycket på desperate housewives så att jag inte kan släppa det.
aja skit i samma igår va jag på birsta och köpte ett linne med knappar på, det kommer nog bild sen när jag har laddat batterierna på kameran.
men jag kom nyss från birsta, jag har avrit där idag oxå med syrran, hon skulle köpa en tröja som hon gjorde.
men just nu sitter jag i min säng oh chattar med hamodi på msn, ganska kul :)
men jag väntar även på mat för jag är skit hungrig, jag har inte kollat än vad det blir för mat.
men jag ska nu kolla på sista avsnittet av desperate housewives, och sen så ska jag och familjen ut och spela kubb och ah det trevligt :)
Jag är så lycklig för att vi är ledig från skolan imorn, torsdag, fredag och måndag! fyfan vad skönt men jag saknar min mustafa jag har inte träffat honom sen i fredags, eftersom att jag inte va på skolan igår elr idag så måste jag träffa han snart innan jag dööör.
men jag hade ju skrivit i förra inlägget att jag skulle bjuda på nått extra, men jag kan inte göra det nu eftersom att jag inte ha nå batteri i kameran så jag har ingen kamera, och man kan ju inte göra så mycket extra utan kamera!
aja jag orkar inte skriva nå mer så hare gött
byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0