Grillning på G.

hejjsan, senare idag ska vi grilla, det kommer bli familjen och säkert andra som kommer komma oxå.
men aja jag är fortfarande på dåligt humör efter att jag inte får åka med på gården resan.
men mamma sa nyss att uffe, carina ocg urgulliga simon skulle komma förbi och äta med oss :) det va så länge sen man såg lill simon, fast han har nog blivigt jätte stor nu så man ska nog säga stor simon isället ;)
hehe, men aja nu ska jag väl fixa mig i ordning så man blir lite fin inför middan.
Jag kommer nog knäppa massa bilder oxå som kommer komma upp här sen.
kommentera gärna bilden.
nänu ska jag fixa mig lite och så.
hare gött, cyaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiiiiiin<3

2011-05-21 @ 20:49:07
URL: http://lovefatte.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0