Godmorgon

hejjsan, jag sitter just nu i köket och lyssnar på *caroline costa* hon är sjukt bra, tycker jag, men jag chattar oxå med hamodi på msn skojjigt. hehe, men aja jag vet inte vad som händer idag, vi får väl se.
Jag har inte så mycket att skriva heller för det är ju bara morgon än så länge.
Men ikväll är det big brother som gäller, jag hoppas att Peter åker ut jag börjar bli riktigt less på han nu. Men man vet ju aldrig med big brother, jag menar roddan kunde ju åka ut så gurkan kan ju lika gärna åka ut, enligt big brother.
Men nu ska jag fortsätta att lata mig vid datorn antar jag om jag inte ska ut i solen en stund.
Men ni får hare bra, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0