gårdagen=chill♥... skoldagen idag.

chabba, nu tänkte jag berätta lite om vad som hände igår,  jag vet inte vad som hände på skolan men det läju inte ska va nått speciellt. Men istället ska jag skriva om vad som hände efter skolan, vi slutade typ kvart över tre, så jag, moa och fanny gick hem till fanny och hoppa studsmatta sen så åkte vi till bandsjön, fannys mamma skjuttsade oss dit, vi tog med chips, drick, filt så vi hade typ picnik där vi knäppte massor av kort, sprang runt som dampungar, jag och moa hade typ vattenkrig i vattnet så man kan säga att vi badade typ, oh fanny knäppte kort på oss så det kommer bilder sen när moa har skickat dom till mig. Men vi drog hem från bandsjön vid typ 6-7 tiden så jag kom hem typ sju och satt vid datorn, jag orkade inte göra ett inlägg då så jag la mig vid tvn och typ sov innan big brother började.
Denna dag: jag vaknade vid sju typ, och drog till skolan och vi hade handledar tid först sen svenska då vi skulle gå ner till biblo och läsa, När vi skulle gå ner så vart det strömavbrott i hela skolan, så det vart typ svart överallt men efter ett tag kom strömmen tillbaka, men aja jag pallar inte berätta mer om skolan för det hände inget speciellt. men jag kom hem typ halv tre och satt ute i solen ett tag, satte mig typ nyss vid datorn och snackar med, hamodi, fanny och marcus, skojjigt.
jag ska nog sitta här vi datorn ett tag och vänta på att moa ska skicka bilderna, så bilderna kommer komma upp på bloggen ikväll eller imorgon.
men jag har väl inte så mycket mer att skriva, men jag uppskattar om ni kommenterar/följ/sprid!
puss på er och som vanligt min urgulliga mustafa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0