Fredagsmyyyyyys!

jag ligger just nu i min sköna säng och äter godis och dricker dricka!
mne jag tänkte berätta lite om hur denna dag har sett ut.
Jag vaknade halv sju och fikade, satt vid datorn och fixade mig sedan tog jag halv åtta bussen till skolan och som vanligt hade vi handledar tid först, sen NOdär vi ahde typ ett prov om nån blomma det va ganska enkelt ialf, aja sen ahde vi matte där vi ahde gångertabbektest jag tror  jag gjorde mitt bästa resultat hittils, vi får se på måndag hur många rätt jag fick :P hehe men aja sen ahde vi svenska, vi ahde en annan vikarie som inte ens pressenterade sig :S sämst va hon ialf..
Men på svenskan så satt jag, fanny, moa och johanna inne i grupprummet och pratade om att vi skulle hitta på nått ikväll, och först bestämde vi att vi skulle vara hos fanny och kolla på skräckfilmer men sen så ville inte fanny va med oss så jag och moa är sur på hon ;p
men aja sen hade vi lunch det va typ kyckling och ris det va gott :) men sen när jag skulle dra hem så såg jag hamodi en bt bort och en lärare hållde i honom så jag stof där och väntade på honom sen skulle jag gå och möta moa oxå så jag gick upp sen när jag gick ner så va hamodi borta så jag frågade lärarna vart hamodi va och dom sa att han va hemma så jag gick till hamodi och precis när jag va utanför dörren så kom hamodi mamma och låtsas farsa ut dom skulle på ett möte med lärarna, Hamodi hade hamnat i bråk med Martin Åkerlund i åttan, den fule fan. Men aja jag fick visa vägen till klassrummet för hamodi mamma, sen gick jag tillbaka hela vägen till hamodi i spöregnet så jag fick komma in till hamodi och fick reda på att mustafa va där oxå vi satt vid datorn och chillade, och kollade på Madagaskar hehe..
men sen drog jag hem vid tre nån gång och satt vid datorn direkt när jag kom hem.
Men nu är jag less på att skriva, orkar inte skriva nå mer.
Men nu ska jag kolla på ett avsnitt av DH (Desperate Housewives) sen ska jag kolla på big brother!
spännande om vilka som är nomenerade ;p
men ha en trevlig kväll allihop!


cyaaa!


Kommentarer
Postat av: KATRIN DU VET?

fin blogg du har! :)

2011-05-28 @ 00:55:38
URL: http://katyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0