fredagkväll-lördag!

hejjsan, nu tänkte jag skriva lite om vad som hände igårkväll (fredagkväll)
jag drog ju till gården, mustafa kom aldrig dit, men aja jag va mest där med elias byström :) hehe han är en av dom roligaste jag känner. Men jag va där me han typ hela kvällen sen va jag med mattis, philip och safir så vi drog hem till mattis och typ satt vid datorn och mobbade philip. Sen drog safir hem så jag bestämde mig för att sova där, allså hos mattis, philip skulle oxå sova där. Vi kollade på film men jag slocknade på en gång typ, och alla tre sov i mattis säng, oh fyfan.
hehe men aja vi vaknade typ nio ;o och slog philip sen åt vi frukost och kollade på film. senare så kom safet och safir dit men safir drog på en gång typ för han skulle vara med anton, jens och oskar elr vad det va.
men alla andra stannade kvar där och latade oss. sen skulle vi fyra på birsta men jag pallade inte va på birsta så jag drog hem och duschade och kollade på tv, och jag har typ nyss ätit.
Men aja nu sitter jag här vid datorn och ska nsart dra iväg till ljusta igen och vara med mattis och dom.
jag kommer sova där oxå så det komme rinte ett till inlägg förrän imorgon.
men jag funderar på vem som kommer vinna ikväll på eurovision song contest, jag tror faktiskt det blir Ungern som vinner :) den är fett bra, men man hoppas ju på sverige såklart!
men min buss går om typ tio minuter (17:56) så jag måste snabba mig ut till bussen nu.
ha en trevlig kväll.
puss på er och min mustafa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0