fredag den 13:onde!... överdrivet...

Idag är det fredag den 13:onde, allså otursdagen, hittils har jag inte fått nå otur men det läju ska ske ikväll.
Ikväll ska jag till gården man vet aldrig vad som händer där.
Men aja just nu så sitter jag här vid datorn och lyssnar på Miley Cyrus-when i look at you, den är så jävla bra!
På skolan så hände det inte så mycket, men jag fick veta av annika att vi kommer få kvarsittning med rektorn ;s Överdrivet.
aja, jag ahr väl inte så mycket mer att skriva men det kommer antagligen ett till inlägg ikväll efter jag har varit på gården annars kommer det imorgonbitti, elr nått..
hehe, mongo bild ;)
men aja ha en trevlig kväll.
bye :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0