dagen-myspys-GVK

hejjsan!
jag har typ nyss kommit hem från skolan, egentlig skulle vi sluta typ kvart i fyra elr nått, eller alla andra slutade då förutom mig, fanny, hussein, hamodi och uros vi hade kvarsittning hos annika för att vi skolkade från engelskan för ett tag sen...
aja nu tänkte jag berätta lite om skoldagen, elr det har inte hänt så mycket egentligen, så jag kan ta vad det va för lunch, det va biff och klyftpotatis elr vad det heter det va fett gott  hehe:P men på rasten så va typ alla ute vid planen men jag gick in på gården där mustafa, samuel, hussein och hamodi satt och spela wii så jag satt och myste med mustafa medans dom andra spelade :P mustafa är ju så sööt så det finns inte ;o hehe.
men aja det va väl det enda som hände idag, elr juste på livskunskapen så pratade vi om att Gångvikarna skulle komma och hälsa på imorn oxå, så vi ska vara typ *fadder åt dom* elr vad man ska säga, jag och johanna ska typ vara *fadder* åt johanna :)
men aja just nu så sitter jag vid min syrras dator på sängen och lyssnar på musik :)
och väntar på mat (kyckling och ris) fett gott...*muuums
men jag vet inte om jag har så mycket mer att skriva
så ni får hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0