bilder sen igår / vi lever!

jag ville bara säga att jag lever, haha det har inte vaarit nån jordbävning ;o jävla gubb jävel, nu har man varit rädd i onödan jue!
men tur att vi lever...
aja nu tänkte jag lägga upp lite bilder sen igår, då vi va och grilla!

det började med att jag gjorde en fläta på mig själv :)


jag och min kära syster, katja :)  (www.zetterbergs.blogg.se)

sen gick vi till grillplatsen och startade grillen :)

grillmästaren kim :)

på bilden syns, carro, ina, katja, mamma, carina, kim, cicco och krister.

osså kom ju stor simon oxå :)

vi spelade även kubb oxå!

jag och simon :)
det av dom enda bilderna jag hade på digital kameran, jag filmade mest med den så det kommer säkert komma upp nån video oxå.
men det kommer komma mer bilder oxå som vi knäppte med system kameran!
men kommentera gärna.

nu ska jag åka till city gross och köpa glass!
hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0