hejjsan!

igår hände ingenting, kollade på big brother, och kollade klart på dom sista avsnitten av glee så nu har jag ingenting att kolla på, men ska og ladda ner nån serie jag kan börja kolla på tror det bli OC igen ;) hehe
aja idag vakande jag vid kvart i elva och klädde på mig och gick på e promenad med milou det tog en halvtimme, aja när jag kom in så åt jag pan pizza sen duschade jag och nu sitter jag är och lyssnar på musik och pratar med moa på msn.

Men som ni ser så har jag ett annat tema och en ny header, som min kära syster har fixat åt mig, men igår så knäppte jag ju bilder oxå så dom bilderna kommer sen för dom är på min syrras dator så jag kan inte lägga upp dom nu

Och idag vet jag inte vad som händer för moa ska vara med julia så jag ska väl bara sitta vid datorn eller nått, aja ska borsta håret nu och har inte något mer att skriva så ni får hare bra kära bloggläsare

byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0