hejjsan

idag så vaknade jag halv tolv hos pappa då, låg och kollade på tv ett bra tag sen vid tre-fyraså började vi (jag&katrin) storstäda där nere  vi blev klar vid fem så då gick vi hem hit till mamma och det första jag gjorde va att duscha så jag har precis kommit från duschen och ska äta plettar nu.

Men ikväll så så jag kolla på melodifestivalen med familjen och bara mysa.
Jag är inte glad över att skola börjar på måndag bläääh, hatar verkligen skolan riktigt mycket!
aja skit i samma
jag ska äta nu så hinner inte skriva mer
byebye


Kommentarer
Postat av: j

vill du vara med i veckansblogg?

anmäl dig här; http://juliajurvan.devote.se/blogs/8693748/veckans-blogg.htm#WriteComment

kram!

2011-03-13 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0