nu är det slut mellan oss....

jag ville bara säga att mustafa gjorde slut förut, jag är inte så ledsen över det men det tar hårt i hjärtat för nån man älskar.. Han sa ialf att han inte orkade vara tsm med nån just nu, vi får se vad som händer med det.
men jag måste få säga att jag sakanr skoaln :s elr rättare sakt mina klasskamrater, jag vet inte när jag träffade dom sist eftersom att jag varit sjuk och vi har varit ledig, vi är även ledig imorn. Men aja nu vill jag verkligen flytta, eftersom att det är slut mellan mig och mustafa och hamodi ska flytta så läju jag endå inte ska träffa dom så mycket, så då äre lika bra jag flyttar så vi får se hur det blir med de, för mamma har beslutsångest.
Aja SIMON DANIELSSON vann jubig brother 2011, jag började grina för jag blev så jävla glad, fyfan..
Om peter hade vunnit så hade jag kastat ut tvn rakt genom rutan utan tvekan.
men aja ni får hare gött, jag ska snart kolla på desperate housewives sen ska jag sova, måste lägga mig lite tidigare idag eftersom att det är skola på tisdag och då måste man orka upp i tid.
cyaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0