Grattis mammsen♥

Nu äre så att min underbara mamma fyller år idag så vi ska väll fira henne sen :)
det kommer säkert nån bild och kanske en video.
Men igår så tog jag, katrin, mamma, pappa, elin och krister en promenad till birsta och tillbaka :))
hehe, och jag såg även fanny på coop igår oxå.
jag vet att jag är tråkig nu för att jag är så beroende av dh, men ska försöka blogga så mycket jag kan.
Vad händer på midsommar då, gott folk?
själv så ska jag och min underbara familj, och några i släkten till bergeforsen till en stuga där.
jag längtar redan till dess.
Det kommer såklart att komma bilder när vi är där men jag kommer inte att kunna sitta vid internet ;)
men aja nu ska jag ta mig en titt på dh en stund.
jag bjuder även på en bild på min underbara mamma♥
I LOVE YOU!♥
men ni får fortsätta att ha en underbar dag för det ska jag ha.
Later.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0