dagen med mera :)

hejjsan, denna dag har varit helt okej faktiskt, jag va ju på skolan förut, då vi först gick upp till kyrkan för att träna inför skolavslutningen det va fett drygt, men på vägen tillbaka till skolan så drygade, jag, fanny, moa, johanna, mattis, philip och hussein för vi skulle vara på skolan kvart i elva, men vi kom bara lite sent, men aja när vi gick tillbaka till skolan så gifte jag mig med hussein, haha..
men det hände väl inte så mycket mer på skolan.
Men när jag kom hem från skolan så gick jag ner till city gross och köpte dricka, sen gick jag ut och spelade fotboll sen kubb oh sen fotboll igen, och jag kom nyss in efter att ha spelat fotboll då :)
jag ska egentligen träna på engelskan eftersom att vi har engelska prov imorn, sooom suuuger!...
men jag har väl inte så mcyekt mer att skriva men just nu så sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik och chattar med moa oh fatte :))
men nu ska jag ta mig en dricka och chilla vid datorn ett tag så ni får ha en trevlig kväll.
oh juste jag har kollat lite på fotboll oxå, Sverige-Finland, Sverige leder än så länge och jag antar att dom vinner, eftersom att dom är så gryym, eller?
men aja byebyee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0