chill-dagen

chabba, imorse så åkte jag till skolan vid halv åtta, osså kom jag på att vi började nio men som tur va så va jag inte den enda utan det va jag, mattias östling, philip oh dennis vi gick in rummet brevid idrottssalen och sov där inne till klockan åtta typ, Sen hade vi handledar tid, vi hade en slax tema dag idag så jag ahde först So och skulle göre ett gammalt prov men jag kunde ingenting så jag sket i de, sen hade vi Engelska prov oxå, det gick väl sådär antar jag.
men aja sen ahde vi matte, tråkigt som vanligt.
Men vi slutade kvart i ett och då gick jag hem till mattis och va med han, anton oh knappeR ett litet tag sen drog jag hem oh solade, satt vid datorn oh solade igen :D
men just nu så sätter jag och äter potatisbullar och chillar.
Imorn tar min kära bror studenten oxå, så jag och dom andra i familjen ska till torget imorn oh fira han
det kommer säkert komma bilder oxå.
men aja nu ska jag fortsätta att vhilla här vid datorn och bara tare lungt, så ni får hare bra.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0