trött. eller?

chabba, idag så har man varit på birsta med mami, katyyy, oh ken1, vi hälsade på pappa en sväng oxå, han har praktik på ericshjälpen/informationen så vi käkade på Mcdonalds med han :)
aja den har kvällen har varit riktigt tråkig, tycker jag. jag har bara suttit här vid datorn heeela kvällen, snackade med Dan förut oxå, vi grälade lite men det ordnade sig så allt är lungt mellan oss nu!.
jag ska nog sova nu trorjag, fast först ska jag se Jalla Jalla för femtonde gången, för den är ju sjukt bra :D
snackar med Josh nu oxå på facebook, han är ju engelsk så det är jätte kul oh prata med han, man lär sig mer engelsk ialf. precis vad jag behöver!
men ska se Jalla Jalla nu.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0