dagen-hockey osv..

chabba, idag vare skola som vanligt det var väl helt okej, först ahde vi idrott men vi fick vara inne för att dte va så dåligt väder så jag, hanny, fannyy, mannyy körde först pingis sen gick jag och johanna och spelade innebandy sen badminton så det var väl kul men aja sen hade vi SO det va lååångtråkigt, Sen hade vi Engelska då annika fick damp på mig för att jag skrattade/störde dom andra hon ba: sluta fnittra annars kastar jag ut dig med örorna före!!
dampdampdamp....... Men aja sen ahde vi lunch det av ganska got mat faktiskt hehe Sen ahde vi slöjd då jag och johanna hade damp, jag sjung typ hela tiden och johanna hade stort damp anfall på janne men aja där på slöjden fick jag måla på min nallepuh lampa en gång till så medans det skulle torka så började jag och johanna på nånting nytt, vi ska göra typ nån hyllsak, men vi hade damp så vi hann bara att rita haha, Aja efter slöjden så slutade vi så jag åkte hem då och gjorde nudlar sen satt jag framför tvn ett tag sen gjorde jag nånting men kommer inte ihåg vad, men aja just nu så sitter hag framför tvn med lillaDonna i mitt knä, Och idag så åkte Wille härifrån för att nån tjej i hudik skulle köpa honom lillpruppisen då! men aja jag har precis kollat klart på Simpsons & Family gay man kan inte kolla på det utan att skratta kan jag lova! men aja sen klockan sju börjar hockeyn jag antar att jag måste sitta hemma och kolla gör jag har inge skjuttttts för annars så har jag sex biljetter till matchen, vill fan åka dit endå efetrsom det är Publikfest typ men aja just nu så sitter katrin brevid mig och gråter över att Wille ska till hudik..
Men jag har väl inte så mycket mer att berätta, bara dte att jag vill hitta på nått i helgen så om det är nån som vill hitta på nått så säg till, elle rjag kanske skulle vara med några i klsssen elr nått, men aja orkar inte skriva mer så ni får hare bra! byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0