torsdagen osv.

hejjsan!
Tisdagen började med att jag vaknade vi sju och klädde på mig och så sen tog jag halv åtta bussen till skolan alltid som vanligt men aja det va en helt vanlig dag. Så vi hoppar över om det som hänt på skolan så vi tar det som hände efter skolan istället, jag kan börja med att säga att vi slutade skolan vid halv två så då gick jag, moa och fannyy hem till fanny och hade riktigt kul vid datorn ett tag sen kollade på på The last song för andra gången men den är ju så sjukt bra men jag och fanny hade typ damp så vi kollade inte så mycket på filmen men aja sen körde jag och fanny nått spel typ nån slags frågesport grejj medans moa kollade klart på filmen.Men jag åkte hem därifrån vid sex typ och då så när jag kom hem så käkade jag mat (donken) riktigt gott! men sen så började hockeyn sju så man satt och tittade på det tills den matchen va slut men det tråkiga va att timrå förlorade mot brynäs men det va en riktigt tät match men timrå va riktigt slarviga aja skit i samma, efter det så började jag, katrin och kaspeer att börja kolla på Glee och ni som inte vet så är det en grym serie haha sen började Big Brother klockan tio det är sjukt bra nu när det är typ krig därinne ;) haha.

Men just nu så sitter jag i min säng och bara skriver här då, och funderar på vad som ska hända imorn hmm, tror jag ska vara med moa och fanny då oxå och kanske johanna om hon är frisk, vet inte vad vi ska hitta på men det får ni reda på imorgon, men aja juste vi ska kolla på nån basket grejje efter skolan det är typ 6:an som möter 5:orna i basket så om vi vinner så kommer hela våran klass att få åka till himlabadet det är suuper kul där jue :) så jag hoppas att vi vinner!

Men aja nu ska jag gå och borsta tänderna och sen ska jag nog sova! men jag är skit pigg så jag kommer nog inte kunna sova på ett tag men ska försöka ialf.
men det kommer ett till inlägg imorgon så ni får veta vad som händer då (onsdag)

hare göttt byebye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0