skolan-birsta-dagen-ikväll

chabba, nu tänkte jag berätta lite om hur min dag har varit hittils!
Det började med att jag vaknade typ sju och fixade mig lite sne drog jag till skolan vid halv åtta och först så hade vi SV men rebecka va inte där så vi fick gå ner till Biblo, sen hade vi typ SO trorjag, sen håltimme så jag, fanny och johanna drog till ica och köpte godis sen kom vi tillbaka vid lunch (halv tolv) det va riktigt äcklig mat så tur att vi köte godis, hehe, men aja sen hade vi NO vi håller på att forska om typ rymden och jag jobbar med johanna och vi håller på med Galaxer vi blev klar idag så på fredag ska vi träna på hur vi ska redovisa det :P haha det kommer ju gå super bra haha, men aja vi slutade halv två alltså efter NO'n så jag åkte till birsta me johanna vi hade riktigt kul! men sen efter typ en timme så kom lina, korre och märta dit så vi va med dom ett tag, tills jag och johanna skulle hem vid fem typ  så jag kom hem för typ en halvtimme sen, men just nu skriver jag med Romeo på msn kuligtkuligt.
och ikväll ska jag nog kolla klart på trassel som jag började se igårikväll innan jag somnade. Men nu ska jag vara lite social med folket på msn och facebook så ni får hare bra så länge! och juste jag ska nog knäppa kort nsrat oxå med katrin så jag antar att det kommer bilder sen när nästa inlägg kommer.

cyaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0