hit med sommarn!

hejjsan! sorry för att jag är lite seg nu på bloggen men det ska jag försöka ändra på men aja, just nu så är jag sjuk så jag har inte varit på skolan idag och inte igår heller! men det är endå sköön att vara borta från skolan ibland.
Men aja jag har typ nyss vaknat och ska äta nånting. och senare idag så vet jag inte vad som händer, men igårså va jag på birsta typ tio minuter för jag hade lust att köpa mjukisbyxor så det gjorde jag fast jag va sjuk och hade feber, förskyld och ont i halsen! men gjort är gjort! haha men aja jag ska ta och käka nånting sen vet jag inte vad jag ska göra.
men bara så ni vet så längtar jag till sommaren som faan! hit med sommarn för faaan.....
bara för att jag längtar till sommarn så bjuder jag på en sommar-bild!
jag har väl inte så mycket mer att skriva!
men jag tror att jag ska börja med Frågestunden snart
eller vad tycker ni?
men aja ni får hare bra så länge!
puss från kassyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0