helg...

chabba cheeena, idag så har jag varit på skolan det var väl som vanligt. Jag hade extra matte sista timmen  så jag slutade halv två, och när jag kom hem sås steckte jag världens godaste hamburgare slår vad om att ingen kan göra godare hamburgare än mig! Men aja jag har kollat på tv nu ett tag så jag satte mig här vid datorn och har bara hunnit att logga in på msn än så länge, men ska logga in på facebook osv nu.
Men idag så äre sjukt mycket bättre väder än igår, jag menar igår vare ju världlens snö storm!
men aja nu ska jag snart åka och handla med mamma och några andra i familjen.
så jag hinner inte skriva mer nu måste göra mig klar för att åka så byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0