god natt eller dator nörd?.....

Helluuu! just nu ligger jag i sängen och ska väl försöka sova antar jag, min syrra  ligger andra sidan rummet med sin dator och hon ska väl oxå sova. Men aja jag ntar att det inte blir nån skola för mig imorgon, men ska försöka bli bättre nu eller jag hoppas det! men jag tar lite host medicin så jag hoppas det funkar med den.

Men jag tror det va igår som min andra storasyster Katja, kom förbi med min dator som hon hade lånat av mig men den har ju pajjat, så det va kul att få tillbaka en *bra* och *fungerande* dator må jag säga! men vi har en annan mini bärbar dator här hemma oxå som jag hoppas ska få av mamma, för jag klarar mig verkligen inte utan dator!
beroende av dator....

men nu börjar jag bli riktigt trött så jag orkar inte skriva nå mer eller måste bara berätta att batteri laddarn till digital kameran är borta så jag vet inte  när  ett videoinlägg eller när nya bilder kommer men ska försöka hitta laddaren!

men det var allt för ikväll.
Är riktigt trött nu så måste sova Sovgott!

puss från kassyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0