firandet med bästavänner :D

hejjsan! igår vare ju fredag och då firade jag, moa, fanny, johanna, sebbe, mattis, linus och anton för att jag fyller ju år imorgon! Men vi typ åt och pratade, kollade på film, körde sanning elr konka, ryska posten osv. Men ingen kan ha haft roligare än vad vi hade kan jag lova! vi hade grymt kul. Men senare på kvällen vid tolv så åkte dom flesta hem men moa och johanna va kvar för dom skulle sova hos mig :) men vi typ kollade på film och somnade i soffan, men johanna typ puttade ut mig så jag gick och la mig i min borsas säng. Men på morgonen vid tio så vaknade alla av att kattorna hade damp! haha men vi kollade på film då oxå och käkade chips osv. vi hade det bara mysig och hade lite krig typ hela morgonen. Men vid tre nån gång så gick vi upp till min mamma och kollade på tv och lite sånt. Men sen skulle dom hem så dom åkte hem för typ en timme sen och nu sitter jag här vid datorn och pratar med fanny andersson redlund på msn.
Men jag vill tacka dom som va hos mig igår.
Tack för alla presenter och för att ni ville komma till mig!
ni betyder verkligen sjukt mycket för mig!
jag älskar er!
Men aja bilder sen kvällen kommer att komma så fort som möjligt!
och förlåt för att jag har varit lite seg här på bloggen men ska försöka skärpa mig,
och blogga oftare!
men jag har väl inte så mkt mer att skriva så ni får hare bra så länge!
byeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0