dagen med mera.. scaaryyy

chabba cheeena! denna dag s¨klev jag upp vid sju och gjorde en fläta i håret sen tog jag bussen tillskolan och va där hela dagen, men på lunchen va det jätte äcklig mat så jag och moa stack hem till mattis med han så vi hade lite skojj där haha, men aja vi gick tillbaka så vi va där vid halv ett och då hade vi SO det va tråkiigt som vanligt men jag jobbade ovanligt mycke jag hade inte lika mycket damp som jag brukar ha, haha..
Men sen hade vi svenska men jag gick ner till skolsyster för att kolla min syn och min hörsel synen va helt okej men hon visste inte så mycket om min hörsel för hon är ingen doktor typ, haha men aja vi slutade vi halv tre eller nått och då gick jag och fanny hem till moa vi fikade och pratade/skrattade sen kollade vi på Paranomal Activity 1 (stavning) den har jag redan sett men det är fortfarande liak läskig tycker jag (a)
nån dag ska jag se tvåan oxå men vet inte när.
jag tog 17:10 bussen hem så jag kom typ hem för en halvtimme sen men endå så har jag bara hunnit att komma in typ,
men nu så väntar jag jag på mat som pappa håller på att laga det blir köttfärssås och speggetti sjuuuuukt gott!
och nu medans jag håller på att skriver så började det att ringa på våran dörrklocka osså när mamma kollade genom kikhålet så vare ingen där och det va alladels mörkt i trappen skit läskigt, påminner mig precis som paranomal activity! (stav.)
aja nus ka jag inte tänka på den filmen nu ska jag fantisera om den goda maten jag ska få eller nått, haha men jag skriver med moa på msn juts nu för hon är den enda som är social av dom som är inne på msn just nu:P men aja nu ska jag äta så jag kan inte skriva mer, baybaaay :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0