när dagen blir till natt

chenna! idag har jag inte gjort mycket alls!
så jag har väl inget speciellt oh skriva. Men på nyår hoppas jag att jag ska vara med mattis och moa och massa fler.
och snart är det Julafton oxå, längtar så otroligt mycke.
men tänkte bjuda på lite bilder på Jordan and Korbin!


¨
Har kollat på hockey oxå, och självklart vann Timrå, deras fjärde raka vinst nu händer de grejjer, nu ska vi upp i tabellen!
men imorgon ska jag kanske till kyrkan får se när jag går och lägger mig inatt, om de blir för sent så kommer jag aldrig orka kliva upp så tidigt!
men aja, nu ska jag väl ta mig lite varm oboy, lussekatt och lite glass och bara njuta av den underbara lördags kvällen.
hare bra!

Kommentarer
Postat av: Julia

Har dom slips på sig varje dag?

Fin du är iallafall!<33

2012-01-13 @ 17:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0