kanoners!

Bra! fortsätt följ min blogg, statistiken bara växer och växer kanon :D
jag hade tänkt att börja med en frågestund, tror att många av er har några frågetecken i huvet som ni vill räta ut!
men jag ska ialf tagga inför hockeyn som börjar halv sju!
TAGGA! TAGGA! TAGGA!
Men idag har jag varit i kyrkan med mamma och kenneth, mycket trevligt!
och på min komfimation så vare ju lite spännande eftersom fem personer skulle lägga händerna på mitt huvud och säga en välsingelse (stav) :D men det va kul att träffa Alicia oxå, hon kom även på mitt dop igår, vi ska lära känna varran lite bättre så kanske vi blir jätte bra kompisar :)
men nu babblar jag för mycket så ska väl starta frågestunden istället som kommer i nästa inlägg (ovan)
see yaaa later aligatooor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0