god morgoooon sverige!

Det blev icke som jag sa igår, att jag bara skulle tare lungt, det blev nämligen så att jag, kenneth, jordan och korbin åkte till Gården (ljusta) och dom spelade basket, medans jag chillade med lite folk :)
men det va trevligt, när jag kom hem så vare ju precis idol finalen allså vem som vinner, Och Amanda Fondell vann ju! bryr mig inte så mycket eftersom Moa va min största favorit.
Men Idag äre ju dop som gäller, nervös är jag :)))
men jag kanske åker dit klockan fem elr nått för jag måste prova klänning innan dopet är.
det kanske kommer nå bilder eller kanske nå video, vem vet.
men nu måste jag gå på toa :D hör antingen senare innan jag åker elller när jag kommer hem, så ni får ha en bra dag!
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0