Fredagsmys!

Kom precis hem från gården, det va väldigt kul där. Åkte dit med, katrin, ken1, jordan och korbin. men va mest där med hussein, philip, elias, kasper & zivo.
haha zivo skulle byta om till kortbyxor osså stog han i gympasalen typ naken :p Grrr.
heheh, men jag tog tyvärr inte med kameran (glömde den)
men hoppas ni förstår att jag hade kul ialf :)
Imorgon får vi besäk av farmor & farfar, det ska bli väldigt kul :D
det kommer säkert bilder då ialf :p hehe, men aja nu ska jag tjocka i mig lite ostkrokar och bara mysa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej.... Så du tror på gubben som hittade en hatt och ett par glasögon i skogen....gubben som tog på sig glasögonen och tittade i hatten och fick uppenbarelser från gud???

Har du funderat på om de kanske tände en lampa under vattnet när du döptes....? suck

2011-12-17 @ 13:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0