selånger-jultidningar.

hejj! förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har helt enkelt inte suttit vid datorn så mycket. Jag ahr bara kollat facebook lite snabbt då&då, sorry för de! men aja Imorgon äre ju Selånger Markad, jag kanske ska gå på de med Fanny, Anton & safir, men det bror på om jag har skjuts dit och hem, så vi får se om jag ska dit elr inte, jag vill verkligen dit och träffa alla folk, men samtidigt så har jag inge lust med de heller.
juste nu kom jag på varför jag inte har hunnit blogga nånting jag har nämnligen varit ute och sålt jultidningar, jag ska fan få lite saker, jag ska komma så långt upp på listan som möjligt, så jag får en system kamera, dator och en tv elr en minicross så jag måste samla ihop så många som möjligt som vill köpa. Så om ni ska köpa jultidningar köp då av MIG! :D
Jag vet att det är riktigt tidigt ute, men vafan man vill ju vara första va alla så man får så mkt caash som möjligt.
det var allt för mig
Tack och hejj!

Hahhaha jag va bara tvungen att visa denna bild
Donna's stil :s hahaha sööt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0