kkassandraorrell

hejsan bloggen, det vart inget inlägg igårkväll för att jag, mamma, pappa, katja, kim åkte in till birsta för att klippa klorna på katjas hund, så vi va där ett tag och sen så åkte vi hem för att byta om till badkläder för att vi skulle åka och bada vid bandsjön (stavning) hehe, vi åkte dit vid 6-7 och kom hem vid 9, när vi kom hem så hoppade jag in i duschen, och efter jag hadde duschat så gick jag till köket och gjorde två mackor och ett glas med pepsi,! hihi, då drog man sig in i tvrummet och såg på nån film, den va faktiskt bra =), den hette typ från andra sidan eller nått liknande,

jag hittade en bild på google,
så denna film såg jag igår!




och nu kan jag inte lägga in bilderna sen
gatufesten för att jag har dom på andra datorn, så då får jag lägga in dom lite senare idag! som vanligt så kan ni ju hålla lite utkik!.

och nu tänkte jag lägga upp,

Dagens Låt!


många har hört den men jag älskar låten!

Puss från kkassandraorrell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0