dåligt humör

hejsan bloggen! idag så vaknade jag vid 1 ungefär, och fikade och satte upp håret, sen åkte jag och handla med mamma, pappa, krister, elin, och kenneth, så det blir myspys ikväll framför tvn antar jag om  ingen vill hitta på nått?

men jag är på dåligt humör just nu för att föredetta bästavän kallar mig massa saker som, tönt, omgen osv
inte så kul, tur att jag har vänner att snacka med!

men jag vill hitta på nått ikväll men jag vet inte vad, så om nån vill hitta på nått så kan ni ju alltid ringa eller smsa!(mp)

jag antar att jag lägger in ett till inlägg ikväll eller imorgon bitti,

Dagens Låt!



gillar verkligen den här låten,
kommentera vad ni tycker.



Puss från kkassandraorrell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0