bada

hejsan bloggen! igårkväll så drog jag och bada med emma, sebbe och linus det va kul=), efter vi hadde badat så åkte jag hem till min bror för han hadde grillat så man fick äta mycket god mat, hehe men efter jag hadde ätit så jag jag hem till mattis och såg en skräck film, den va bra!, aja sen kom emma hit och då drog jag ner till henne med linus och sebbe, för vi skulle tälta där men det va spindlar oh grejjer i tälten så vi gick in och sov istället, eller jag sov bara 3-4 timmar imorse haha, är inte ens trött nu, men vi drog och badade idag oxå vid 12 tiden typ till fem det va ganska skönt i vattnet men det blåste mycket så jag gick upp och sola istället, men nu ska jag spela vi i femman så jag kan inte skriva mer.

Dagens Låt!


Puss från kkassandraorrell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0