Synd att det bara var en dröm...

förlåt för dåligt bloggande, men jag har inte haft så mycket tid eftersom det har varit bra väder så man passar väl på att njuta i solen. Men nu är det kväll så nu kan jag blogga igen!
Men idag har jag varit ute och shoppat lite saker med pappa och katrin, vi va först på birsta och åt sen drog vi vidare till dollar$tore där vi handlade ganska mycket. Pappa betalar, mohaha! närå..
Och imorgon ska jag åka och köpa en bikini skulle jag tro :) det blir nice!


Jag har precis tvättat ur håret för jag har slingat de, men jag tror inte att det vart nån stor skillnad..
men jag kan nog visa er en bild imorgon på hur det blev, och då kommer det bild på min nya bikini elr ja om jag köper nån imorgon förstås!

Vill ni veta vad jag drömde inatt?
Jag drömde om Justin Bieber, hahha. Att jag gick på birsta osså kommer han från ingenstans och jag såg tydligen inte att det var han så jag dissade han. Sen så satt han i en kunga-stol utanför åhlens.. Osså kommer det en hel hög med tjejer som är helt galen i honom och då insåg jag vem han var, och jag blev förälskad! och då ställde han sig upp och skrek: Det här är tjejen jag vill gifta mig med, Kassandra Orrell! osså fick jag gå upp till hans kungastol och sitta i hans knä! hahha och sen var vi jätte lyckliga. Sen ringde alarmet -_-
Synd att det bara var en dröm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0