3 maj 2012

Idag är det torsdag!
Och jag har varit på skolan och det har varit sjukt kul faktiskt!
min klass åkte till tonhallen för att kolla på nått band som hette wibaofemba elr nått sånt :s haha.
men när vi ksulle åka dit så vare överfullt i bussen så jag och hamodi fick stå med Albi så dom snackade en hel del men det var skojj :)
sen gick vi till tonhallen där vi va med albi oxå. Och jag spanade in killar och jag träffade Erik oxå! det var nice..
Det dära bandet var grymt ialf! och när vi skulle åka hem så vare lika fullt i den bussen så jag satte mig på den dära grejjen som är vid däcken, ni vet? aja då fick Annnika DAMP!
men aja det var kul ialf. men nu måste jag dra. byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0