Min fredag kväll!

Min fredag kväll har varit super kul!
jag åkte ju till kyrkan förut, och vi hade sjukt kul där!
vi hade en kock tävling, och jag va i samma lag som Jonathan och Adam och vi hade så sjukt kul att jag dog typ!
haha, men vi vann inte :(
Men aja sen så drog jag till gården och ahde kul där med Messi, hussein och samuel! :D
Och sen när dom drog så spela jag pingis med katrin, kasper och Chrisitan :)
Jag hade sjukt kul iallafall, hoppas ni oxå har haft en underbar fredag kväll!
Och äääääääääntligen lov! nu kan jag sova ut, eller juste jag ska till stockholm på måndag så jag kommer bara kunna sova ut imorgon och på typ torsdag.
Men nu ska jag kolla på eva och adam!
Varmoboy♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0