Frågor och svar!

Hur mår du? Jag mår riktigt bra faktiskt, vilket jag väntat länge på att få göra!!!
Vad gör du? Sitter vid datorn hemma hos mamma!
Ätit? väntar på pappas goda köttfärssås faktiskt!
Hur ser din dag ut? Vaknade och åkte till stan för att göra ärenden, åkte sedan hem och solade solarium. Var på dollarstore en snabbis. ska snart äta middag sen åter till solariumet igen. sedan en lugn kväll helt enkelt
Vad tänker du på? tänker på det absolut bästa jag har♥
Vad drömmer du om just nu? pengar, resor , frihet och kärlek. en härlig blandning va?
Något annat du vill tillägga? VARFÖR ÄR VISSA MÄNNISKOR SÅ TRÖGA? IBLAND BLIR MAN JU IRRIT
Hur mår du? kanon!
Vad gör du? Sitter på soffan med datorn i knät och kollar på big brother (:
Ätit? Pizza
Hur ser din dag ut? Just nu är det kväll. men Min dag har jag varit på skolan och sen har jag bara varit hemma med lite folk och spelat Wii.
Vad tänker du på? När Rodney ramla igår på bb :pp
Vad drömmer du om just nu? Flytta till USA, Gifta mig när jag blir äldre och skaffa tre barn! och bli miljonär :D
Något annat du vill tillägga? varför finns det folk som ljuger? så onödigt..

Men snart är big brother slut och då måste jag duscha sen kolla klart på Glee. Så jag antar att vi hörs imorgon.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0