Facebook.

vad är meningen med facebook?
- nu för tiden så händer allt på facebook, allt skvaller, vad dom gör hela tiden osv osv.
Facebook är beroende framkallande, själv så sitter jag inne på facebook varje dag och i stortsätt 24/7.
-då kommer frågan ''vad gör man egentligen på facebook?''
-dom flesta spelar ju farmville, cityville och alla sånna spel hit och dit, är det bara för att ni ska ha nånting att göra på dagarna?
-andra personer sitter ju och chattar hela tiden, vad hände med msn? förut satt man alltid på msn och chattade med folk hit och dit!
sen kommer vi till alla bilder, skvaller och vad folk gör på dagarna?
det finns nånting som kallas blogg! och vad hände med lunarstorm och bilddagboken?
haha, förut hände ju allt där, man la upp typ 5 bilder om dagen på bilddagboken.
och sen var det bara skvaller på lunar.
när det händer nånting ''stort'' så står det över hela facebook, t.ex. Eurovision song contest, vem vann de?
just jag kan ju kolla på facebook! hur gick det i fotbollen? juste, jag kan ju kolla på facebook!
vad är det för väder ute? juste, jag kan ju kolla på facebook. osv!
förstår ni? ALLT händer på facebook.
Jag har inget emot de eftersom jag själv sitter på facebook 24/7 :)
GO FACEBOOK!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0