7 juni 2012!

Idag har jag varit på stan och lite överallt! har även käkat på kebab city.
Och har till och med kollat på alla studenter på torget! sjuuukt peppad jag blev! bara 5 år kvar tills det är min tur, bara 5 år....



min kusins kille på bilden ovanför.
Jag träffade Christian borg oxå som jag inte har sett på evigheter så det var kul!
GRATTIS till alla studenter! Imorgon tar min kusin studenten oxå.
Och imorgon äre skolavslutning som gäller för mig, det börjar halv ett och min kusins student börjar klockan två så jag tror inte jag hinner till stan då.
aja nu ska jag fortsätta kolla på scrubs och snacka med micke, sedan försöka sova eftersom man ska upp tidigt imorgon för att fixa sig oh sånt!
Och jag vet inte ens hur jag ska ha mitt hååår, jag får paanik :oo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0