Just like a model.

Katrin styleade mig, vad tycks?
Det blev inte som planerat, moa va med amanda elr nått så jag åkte med fanny ner till stan för att hon skulle på Nordea då mötte jag Katrin och fanny for hem, så jag gick med Katrin till JB och knäppte massor av kort det va riktigt kul, just like a model!
Enda sen jag var liten så har jag vela bli modell det va min största dröm, vilket jag fortfarande vill bli men de är inte min största dröm idag. Jaja, jag ska försöka plugga nu har ju Fysik prov imorgon, om läxförhör i SO, läxförhör i Engelska och jag ligger efter ganska stort i matten så får se hur de går!
men idag när vi hade Idrott = skridskor, så typ krockade jag och hamodi med varran så vi flög och ramla sten hårt :( hahahha jag låg på isen och skratta så mycket så jag börja gråta! oooh.
de va kul :)
men ska ''plugga'' nu!
hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0