Chiiiiiiiill

chabba!
Idag har jag varit på skolan och de va väl helt okej.
Förutom att SO'n ta så jädra tid ;o känns som att man sitter där inne i typ 3 timmar men de är en timme :s knas.
whatewa, Vi åkte skridskor på idrotten oxå ganska kul faktiskt :D
Och efter de så gick jag och fanny hem till fanny, sen kom hussein dit och vi drog till Uros vid typ kvart över tre, och då satt jag, fanny, hussein, uros, robin & Kristian hemma hos uros och spelade poker, käka godis, chips, drack dricka och kolla på film! chill allså.
Men jag kom precis hem iallafall och väntar på att maten ska bli klar, och snart kommer missionärerna hit antar jag, och jag har ingen aning om vad vi ska hitta på :)
Jag chillar med lite musik och bara tare lungt.
Hörs senare då jag har nått att blogga om!
(GE MIG SOMMAR!)
byee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0