Valborg!

shuu!
hur har eran valborg varit? (:
själv har min kväll varit kuuuung!
först grillade jag med familjen och det var trevligt :)
har även spenderat kvällen med, ida, kajsa, hamodi, hussein, sebbe, marcus och fanny!
det var riktigt kul men det va ganska kallt. Vi var iallafall i bosvedjan och när vi gick ner till brasan då inga va där allså lite senare på kvällen så va polisen där haha och vi gick och prata med dom. han va fett sexiig ;))
haha men sen kom brandmännen dit och dom klev aldrig ur deras brandbil så jag fick aldrig se om dom va sexiga :((
hehehhe. men när vi skulle klättra upp på ett tak så tror jag fick en glasbit i min hand så jag börja blöda...
Men min kväll har varit grymt rolig. Och jag ska nog vara med dom där imorgon oxå :))
Nu ska jag ta på mig pyjamasen och krypa ner under täcket med lite chips och dricka och titta på gossip girl!
Tack för kvällen tjejer och killar, ni är bäst! efter mig, hehhe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0