vad gör jag vaken nu?...

jag vet att jag är riktigt seg här på bloggen just nu!
Men vårat internet dampar heeeeela tiden speciellt för mig. Så jag har inte trådlöst på min dator tydligen fast jag har haft det förut :s så nu måste jag sitta i köket med en internetsladd för att komma in på internet och internet funkar typ aldrig, och dom gångerna det funkar så är det jätte seegt!
Idag flyttar min brorsa och då kanske internet går lite snabbare!
haha, nu kommer ju frågan: Vad gör jag vaken nu?
hmm. ja det va en bra fråga. Imorse så åkte det massa trktorer utanför mitt fönster och jag brukar alltid ha min fönsterlucka öppen för det går inte att stänga den. Men iallafall så vaknade jag av dom sen kunde jag inte somna om fast jag låg och vred mig i sängen ett bra tag!
Men nu tänkte jag ta mig en rejäl frukost för det är en lång dag som väntar på mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0