japp.

-Det finns tre bra saker i livet som aldrig kommer tillbaka..
Tiden..Orden och Möjligheterna..
-Det finns tre saker som kan förgöra dig...
Lögner...Stolthet och Svartsjuka...
-Det finns tre saker som du aldrig får förora...
Hoppet... Tålamode och Ärligheten...
-Men det finns tre saker som har mer värde än allt annat...
Familjen, Käreken och Vänskapen!♥


Shuu, idag har jag varit på skolan, och dom här tre dagarna har vi temadagar (tis, ons&tor)
Så vi har bara två lektioner imorgon sen ska vi fika med handledargrupperna sen får vi dra hem och då äre äntligen loov! fast det är synd att det är så kort..
Men ialafall så hade vi som sakt temadag idag då, och jag ahde typ matte hela dagen och jag gjorde ett prov det första provet och det gick ju inte bra kan jag säga, men ska göra om de nån annan gång igen och jag har ju 5 matte prov att göra så det är sjukt jobbigt för mig nu...
och alla säger att jag inte kommer komma in på nå gymnasium! HJÄLP MIG!
haha, Alex försökte hjäpa mig med matten idag.. Han fråga mig nånting om hur mycket 100 är av 100% elr nått sånt, och jag sa 1, sen 5 osv. alla vet ju att det är 100 och det  et jag nu bara för att han sa de :p jag känner mig minst sakt SÄMST!
men Jag ska fortsätta att sitta och tare ungt med tung musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0