Knaas.

Skolan idag har väl varit kul :)
När vi hade samhälle elr vad de va så skulel vi dela in oss i grupper och jag va med Robin och Uros. Vi skulle göra nån reklam för nånting så vi gjorde först en reklam om Uros keps, sen gjorde vi om hans basket boll och sedan så gjorde vi Halebob (halebop) hahaha vi hade grymt roligt! :D
Men sen hade vi idrott som va ganska kul, Sen skulle typ alla dra hem men jag va med Uros, Robin, sebbe, erik och kristoffer en stund sen drog jag hem och la mig på soffan medans Jordan, travis och ken1 spelar wii.
Och nu sitter jag här och funderar på om jag ska göra kycklingnaggets (stavning)
jaja, hörs sen :D
Körde på mjukis dag idag! Orkade inte hålla på fixa mig imorse så jag satt bara upp håret i nån knas toffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0