Kääriä's House m.m.

Shenna!
idag vaknade jag ungefär vid tolv, och fixade mig litegrann sen åkte jag iväg med travis, jordan och kenneth till willys och sen ica, sen åkte vi vidare till Sörberge/timrå, för att vi skulle spela brännboll med, Jonte, Peter & simon.
Så vi åkte till Jontes hus där dom va och sen gick vi upp till planen och spela, och det va sjukt kul faktiskt :D
Sen vid 4 så gick vi tillbaks till jonte's hus  och käkade oxå kom Adam & simon dit, så vi käkade lasagne/kyckling och ris, det va jätte gott!
Sen chillade vi bara vissa spela guitar hero, och andra spelade hockey spel. Men jag pratade mest med lilla Hanna som är 6 år och hennes tvilling syster som heter Matilda, dom är jätte söta & trevliga :)
men jag kom nyss hem därifrån och ska snart åka till skönsmon och kanske till södra berget elr något!
aww, vad söta! haha..
Men ska drau nu, hörs senare babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0