Chabba!

sha!
skolan var ganska kul faktiskt :D
Och vi har fått en ''ny'' tjej i klassen, jag har sett henne förut så hon är inte så ny för mig :)
men aja, eftersom fanny oxå har bytt skola så är jag med Hussein och hamodi hela tiden på skolan, och ibland robin & uros, för moa som undrade, hehe :p
-Idag när vi hade bild så skulle vi först dela in oss i grupper och jag va med hussein och Matte, vi skulle gö nån grejj och sen redovisa och när vi skulle redovisa så vare fett pinsamt för vi hade inte gjort nåntng, aja Sen så skulle vi rita av varran och robin skulle rita av mig, HAHAH! sen skulle jag rita av han, omgash.
Robin du ser verkligen inte ut sådär som jag ritade, bara så du vet!
åååh, måste de snöa! jag som ville gå ut och gö nånting istället för att sitta hemma vid datorn hela dagarna...

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0