jag gråter bara i regnet.

chabba!
idag så har jag inte varit på skolan alls för jag mådde inte så bra imorse men de är mycke bättre nu så jag ska nog till skolan imorgon :)
men jag vaknade först klockan sju och väckte kasper, sen så gick jag och la mig igen men kunde inte sova så jag smsade med fanny, moa och mustafa ett tag tills jag somnade.
så jag vaknade halv två och skuttade in i duschen sen vet jag icke vad jag gjorde.
men ialf så sitter jag här och väntar på att idol ska starta :D jag vart kär igår när jag kollade
sjukt grym och snygg!
men han försöker nog härma olle hedberg, haha han lyckas tyvärr inte men han va jävligt bra och snygg ialf :)
och denna tjej va sjukt grym hon med!
men aja nu ska jag bädda ner mig i soffan och äta en glass!
hörs väl imorgon, eller senare.
glöm inte att kommentera oxå :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0