Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade/erat val.

hmmm, jag kan inte komma på nån vana jag har ;o tror inte att jag har nån speciell vana!

Idag har jag varit på skolan, som vanligt. Efter skolan så åkte jag först till stan med min kära syster (katrin) vi skulle hämta hennes dator på john bauer, sen drog vi till birsta och käka på donken och Gick in på ikea en sväng, vi va där typ en halvtimme och jag är helt galet kär! jag måste verkligen spara pengar så jag kan köpa allt jag vill ha på ikea, det står först på min göra lista ialf. men vi ska troligast dit imorgon igen och bli ännu meer kär!
men aja, Jag fick ÄNTLIGEN träffa min underbara vän Pella, hon va en av mina underbara bästavän i njurunda, sen jag flyttade därifrån så har vi nästan tappat kontakten helt men som tur va så gjorde vi inte de, inte än iallafall och jag hoppas verkligen att vi inte gö de heller för jag älskar verkligen henne jag saknar hon så enromt mycket! så vi ska kanske hitta på nått i helgen elr nästa helg, och det är ett måste. och om du läser det här pella så ska du veta att jag älskar dig sjukt mycket underbara vän!

nänuuu börjar min blogg bli tråkig igen, right? men därför behöver jag ERAN hjälp!
kommentera vad ni tycker att jag ska göra här på bloggen så att den blir bättre :)
det är ju ganska tråkigt att jag skriver om min vardag jämt och det är ju inte så kul oh läsa de!
HJÄLP!
erat val, glöm inte de :)

och jag ska börja i dans nån gång till veckan hoppas jag :D
jag älskar att dansa, det är nog det jag lever för.
See you later alllllligatoooor ;)

Kommentarer
Postat av: corneliaengblom

du kanske skulle kunna skära ner lite på texten o lägga in lite fler bilder på dig? ;)<3

2011-09-21 @ 07:21:51
URL: http://corneliaengbloom.blogg.se/
Postat av: katja

såklart du ska börja dansa!! :D love you sis

2011-09-21 @ 18:32:17
URL: http://zetterbergs.blogg.se/
Postat av: Helena

Tja!

Såg att du kommenterat hos Keela så jag va tvungen att spana in din blogg! Tycker att din blogg är jätte bra som den är men vill du själv förbättra den använd dig av mer färg! Färg älskar alla människor och det blir man glad av. Det kan tex så enkelt som ändra bakgrund eller färgglada bilder.

Lycka till med dansen!

2011-09-26 @ 18:31:59
URL: http://www.missnaily.superblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0