Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Killar ska va snäll, trevlig, omtänksam & romantisk!
jag gillar inte killar som är stooora datanördar, som sitter vid datorn hela tiden istället för att vara med sin tjej.
ÄRLIGHET är nog det viktigaste i ett förhållande!
men min typ av smak är att killen ska vara söt, fin och kanske snygg, Ärlig!
och kunna visa att det är mig han vill ha innför sina vänner.
oooh leendet! det är nog det första jag faller för.. grrrr.

Jag har precis vaknat och ska fika nånting sen ska jag hoppa in i duschen, sen har jag ingen aning om vad som händer, eller juste det är fan hockey idag, klockan fyra trojah så jag ska väl sitta här hemma och skrika efter timrå!
hehe, men ikväll har jag ingen aning om vad som händer...
men nu ska jag fika nånting.
hörs senare.
Charååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0